❤•❤جملات دل شکسته❤•❤

❤•❤جملات دل شکسته❤•❤

                                                    

                                            

یه روز بهم گفت..میخواهم باهات دوست باشم..اخه میدونی؟من اینجا خیلی تنهام..

بهش لبخند زدم وگفتم ..اره میدونم فکر خوبیه .منم خیلی تنهام...

یه روز دیگه بهم گفت میخوام تا ابد باهات بمونم.اخه میدونی؟من اینجا خیلی تنهام...

بهش لبخند زدم وگفتم اره میدونم فکر خوبیه من هم خیلی تنهام...

یه روز دیگه بهم گفت..میخوام برم یه جایی دور.که هیچ مزاحمی نباشه بعد که همه 

چیز روبه راه شد تو هم بیا.اخه میدونی؟من اینجا خیلی تنهام..

بهش لبخند زدم وگفتم اره میدونم فکر خوبیه من هم خیلی تنهام...

یه روز تو نامه نوشت .من اینجا یه دوست پیدا کردم اخه میدونی؟من اینجا خیلی تنهام..

براش لبخندی کشیدم وزیرش نوشتم .اره میدونم فکر خوبیه من هم خیلی تنهام...

یه روز نامه نوشت وتوش نوشت من قراره با این دوستم تا ابد زندکی کنم

اخه میدنی؟من اینجا خیلی تنهام.....!!!!

براش لبخندی کشیدم وزیرش نوشتم اره میدونم فکر خوبیه من هم خیلی تنهام....

حالا دیگه اون تنها نیست.و من از این بابت خوشحالم و چیزی که بیشتر 

خوشحالم میکنه اینه که نمیدونه من هنوزم خیلی خیلی تنهام.............................



نظرات شما عزیزان:

فرزانه
ساعت12:10---19 ارديبهشت 1393
بیا وبلاگم بهم امتیازم بده
پاسخ: امتیاز دادم ممنون که سر زدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393برچسب:, ساعت 23:25 توسط بی دوست |